BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, September 26, 2012

hyeee ,

assalamualaikum , hai semua 
lama nye ta update blog nie . bukan apa , malas nak menaip laa haii 
banyak lagi kerja yang aku nak buat sekarang 
al-maklum laa da Sem 5 kan , so quiet busy jugak laaa 

malam nie baru terasa nak update entry baru . 
tapi tatao laa nak update apa , any idea please ?
ta apaa laa , kite update pasal kawan laaa 
kawan ? semua orang ada kawan kan , kalau ta ada kawan tu agak pelik laa jgak . 
okey aku nak story pasal kawan-kawan aku yang OHSEMM sangat-sangat nie
Ya Allah aku mmg ta jangka kan yg mereka se GILA sekarang ini , ahahhaha * jangan marah yea * 
kami sentiasa bersama walaupun suka and duka . 
walaupun kami nie mulut cam longkang skit sbb cakap main lepas je tapi kami ta simpan dalam hati pun 
ia nya mnjadi sebahagian drpda gurauan manja kami :P * betoi dak ? *

aku bersyukur sangat sebab aku ada kawan macam hampa semua tao dak , 
sama-sama menggila :) 
kalau korang ta ada , mungkin cahaya gembira ta muncul kot :P 
apa-apa pun korang memang THE BEST laaa 
berharap HUBUNGAN kite ni kekal sehingga akhir hayat . 
walaupun suatu hari nanti kite semua akan mempunyai hidup masing-masing 
tapi persahabatan ite ini tak kan terputus . 
banyak kenangan manis and pahit yang kite tempuh bersama , 
tidak kira malam atau siang 
apa-apa yang berlaku biar lah kite pikul bersama , 
nanti bila da ada kehidupan masing-masing , tatap laa gambar yg masih ada untuk kite semua mengenang kembali saat-saat kite bersama pada masa dahulu . 

* friends for eva * 
* lot of love , lot of laugh * 

No comments:

Post a Comment