BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday, August 10, 2012

soal HATI ?

assalamualaikum ,
terasa bosan pulak duduk dekat rumah niee
tatao nak buat apa so nak menulis laaaa 
cite pasal apa yea ? 
eehh , da ada tajuk rupa nye
soal HATI ? 
yeeaahhh , jum jum tulis pasal soal hati 

ini berkaitan ngn soal HATI aku * ta kan korang plak kan * hahaahaha
aku ada ' admire ' sorang budak nie , suka sangat tengok muka dy 
lagi - lagi tang mata and mulut dy , tatao kenapa . 
maybe sebab bibir dy cantik kot * ahahahhaha *
tapi aku ta ada laa nak cakap dekat dy yang aku suka dekat dy 
biar lah pendam dalam HATI je benda - benda macam nie 
kalau di luahkan sure akan jadi lain so better im just keep quiet 

aku senang bila dengan dy sebab dy tu suka buat aku gelak , HAHAHAHA
dy sangat - sangat caring . memang suka laaa tengok dy 
tatao macam mana nak explain kan , 
tapi susah nak jumpe dengan dy , ada life masing - masing kan 
so ta apa laaa , janji perhubungan yang ada sekarang ini kekal sampai bila - bila 
kalau laaa aku ada pintu ajaib DORAEMON tu , da lama aku masuk and tembus dalam bilik dy 
* ahahahahahaha , berangan kejap *
thank awak sebab sudi berkawan dengan saya and bercerita dengan saya andai awak ada masalah
saya doa kan awak bahagia dalam hidup nie sebab saya tamao tengok awak sedih 
hati saya nie sangat bergetar bila teringat memory - memory yang terbina * hambooii  * 
awak jaga laaa diri dekat sana tu yea , hanya Allah je yang tao apa perasaan saya dekat awak 

okey laaa , sampai sini saja laa aku nak berceloteh pasal soal HATI nie 
nanti ada rezeki kite lepak lagi taoo 
saya nak kenal awak dengan lebih mendalam lagi 

p/s : aaawww , awak sweet sangat . please jangan sweet - sweet sangat takut saya akan jatuh hati dengan lebih mendalam lagi kang . sat gi susah * HAHAAHAHAHHAHA * 
thank awak sebab bagi kenangan manis dekat saya . saya akan simpan sampai bila - bila 

No comments:

Post a Comment