BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, June 16, 2012

mereka begitu bermakna ,

assalamualaikum and morning 
pagi-pagi da update blog kan , hebat btoi 
seperti biasa INSOMNIA back ,
so pagi-pagi nie nak tulis entry pasal budak-budak yang penting dalam hidup aku nie

1st is my adopt bro yang sengal , hee * jangan marah dek 
his nama Syukri a.k.a Cuki 
my adopt brother yang teramat aku sayang niee 
caring and loving person 
okey dek , da laa aku puji ko kan 
thank coz always with me <3

2nd is my sweetypie ,
her name Aziatu Nazleen , and i call her Azie 
mysweetypie at Unisel , 
love you sayang , even i always mad you it doesn't mean i hate you okey 
i love you soooo much , infinity 

and the last is all my closer friends ,
here your picture darlaaa <3

thank a lot guys , you make me HAPPY 
i hope our FRIENDSHIP will be like this till the end of our life
OHSEMMMM <3

okey sudah penat berceloteh , 
time to sleep ,
amiiigooshh , baru nak tdo 
pukul 10 kena bangun balik sbb ada kerja 
hope this sem berjalan dengan lancar
mornight everyone :) 
a big hugs and smile for you !!!





No comments:

Post a Comment