BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, May 17, 2012

why im so LONELY !

entry yang agak membosan kan , huh
LONELY ! that's one my sickness now . 
( hancuih english aku nokk ) 
asal rasa sunyi jaa nie ? sememangnya sunyi pun 
terasa sunyi sangat , phone pun langsung ta berbunyi 
bunyi bila member msg ajak pi makan and class jaaa
ya allah , sememangnya aku jeles tengok orang yang mempunyai insan yang menyayangi mereka
sedangkan aku ? hhmmm , tidak dapat aku ungkapkan 
mungkin kah yang terbaik akan muncul di depan mata ku ?
siapa kah yang akan memiliki hati ku ini ?
tidak laku ? mungkin itu ayat yang terbaik untuk diri ku 
aku tahu Allah mahu menguji kesabaran ku dalam menempuh semua ini 
aku redha dan terima dengan ikhlas 

sesungguhnya aku masih waras dan hanya pada mu aku bersujud 
tapi mengapakah masih ada orang yang tidak sabar dengan ujian Mu dan mensongsangkan diri mereka 
ke agama yang lain ? mereka tidak fikir kah yang selama ini mereka hanya duduk di dunia yang sementara 
ya Allah , jauhkan lah aku dan rakan-rakan ku dari semua godaan-godaan dunia 
aku juga berdoa supaya aku akan menemui jalan kebahagiaan ku 
dan pada masa itu , aku memanjatkan kesyukuran yang teramat sangat 
mungkin aku juga akan merasa semua kebahagiaan yang di rasai oleh sahabat-sahabat ku 
sesungguhnya CINTA yang kekal adalah CINTA kepadaMU 


No comments:

Post a Comment