BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, April 5, 2012

what a beautiful morning today ,

my second entry , ahhahaaaah
mesti cam pelik kann 
tak pa , sat gi aku cita naa

cam nie , aku tidoq lambat ( biasa lettew kan )
tup tup tup , dalam pukui 9 lbih cam tu aku terjaga 
terjaga sbb pnya phone * hallo hallo ( msg ja pun ) 
aku pun pi la bangun ambk phone atas meja , 
ingat msg dari hotlink ka apa ,
tgok2 msg dari MR H , 
amiigosshh ! celik terus mata nie habaq hang 
dy msg ak , btoi ka nie . 
* gosok2 mata berulang kali 
dy sent * morning , miss you so much sayang *
aamiigoshh , rasa nak menjerit je 
tapi buat cool , dok balas biasa2 ja 
hahahahahha :D
dalam hati berbunga-bunga 
pnjang gak la msg ngn dy sampai aku tertidoq balik 
i hope i can meet you *
amin .

No comments:

Post a Comment