BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, January 7, 2012

miss someone ,

tetibe rasa rindu plak dkt dy , hhmmm
yea la orang ada rupa , mn nak pndang girl yg hodoh kan 
act , status FB too tok awak la .
i always stalk ur FB when i miss you , huuu 
tgok FB awak rasa cam sayu jew sbb kawan awak sume comel2 dan cun2 
mesti awak pun jatuh aty dkt mereka kan 
tapi ingat awak , jgn bercinta sbb rupa sbb rupa ta kekal
yg kekal hnya lah kejujuran hati
tadi saya tengok FB awak lagi , heeee 
suka tengok sbb awak comel
so no wonder la ramai awek yg nak awak kan * termasuk lah aku 
tapi ta pew la , biar saya pendam perasaan saya ni
mana lah tahu nanti kite boleh bersama , hahaahahaha
awak jaga diri elok2 tahu , 
awak da la jauh ngan saya , kalau jadi apa2 susah hati saya tahu 
iwishicangetyouinmylifeandwhenigotyou,ipromisei'llloveyoulikeilovemyself,
andipromisewillnotmakeyousaddear,

p/s : its my feeling towards you , 

No comments:

Post a Comment